روایتی از نقش تبلیغات در حادثه کربلا را می شنوید با پژوهش و اجرای عطا یاوری. قسمت هفتم: حمله به افکار عمومی
- تاکتیک عبیدالله بن زیاد برای به شکست رساندن قیام مسلم بن عقیل
- دو ابزار کلیدی کنترل افکار عمومی: سکو ؛ محتوا
- هدایت افکار عمومی با سکوها (پلتفرم ها)
- دو تصور اشتباه در مورد رسانه ها: یکی اینکه جاده دو طرفهاند و دیگر اینکه بیطرف هستند
- مدیریت افکار عمومی با محتوای رسانه
- تصویر سازی نادرست رسانه های غربی در مورد ایران
- تصویر سازی رسانه های غربی در مورد خودشان
- تاکتیک عبیدالله بن زیاد برای به شکست رساندن قیام مسلم بن عقیل
- دو ابزار کلیدی کنترل افکار عمومی: سکو ؛ محتوا
- هدایت افکار عمومی با سکوها (پلتفرم ها)
- دو تصور اشتباه در مورد رسانه ها: یکی اینکه جاده دو طرفهاند و دیگر اینکه بیطرف هستند
- مدیریت افکار عمومی با محتوای رسانه
- تصویر سازی نادرست رسانه های غربی در مورد ایران
- تصویر سازی رسانه های غربی در مورد خودشان
تاکنون نظری ثبت نشده است